Att kyssa William Shakespeare

Kollegan R drog med mig, äldsta dottern och kollegan C på teaterföreställning i Ulricehamn i söndags. Det var Jag William som spelades. Jag gillade föreställningen. Lite smånervös blev jag dock när skådespelaren hoppade ner från scenen, gick fram till en på första rad (mig) och började prata kyssar. Han (William) tyckte att folk kysstes för lite och tänkte råda bot på det. Efter att ha hållt mig i handen och känt på min panna tyckte han att det var för lång tid sedan jag fick en kyss. Så det gjorde han nåt åt direkt. En puss fick jag. Efter det gick han bakåt i publiken och gjorde samma sak på en man.

Det här gjorde att det blev en annorlunda upplevelse av en teaterföreställning, det kan jag lugnt säga.

Kommentarer
Postat av: helga

Hjälp vad svettig jag hade blivit - en puss så där bara...

2008-03-04 @ 09:11:25
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av:

Hah, fan va bra gjort xD
Sånt gillar jag, det är modigt :D

2008-03-08 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0