Turkiet

Har nu landat och sovit en natt ı Turkiet. Helt ok hotell, kanske vi trottnar pa maten men vi behover ju inte ata pa hotellet jamt bara for att vi har all inclusıve.

Familjen somnade allihop och efter att ha haft ratt trist pa rummet bestamde jag mig for att ga ner till datorn en svang. Bara jag nu lar mig tangentbordet... İnte en sıffra ratt, ju.

Satt bredvid en jobbig familj pa vagen ner. Eller de var tva familjer, rattare sagt. Ena frun har rost som en mıustlur, kommer man narmare an 2 meter riskerar man horselproblem. Mannen i samma familj drack oavbrutet pa planetç Barnen ar dock helt ok. Sjalvklart kom dom till samma hotell som oss och jag vet att det inte ar mina beskymmer men nar pappan borjar bli ordentligt dragen redan kl 11 pa formıddagen tycker jag att det ar olustıgt. Speciellt med tanke pa barnen. Familjen som reser ihop med denna familj verkar dock mycket mer jordnara.

Har mest suttit i under parasollet med en bok. Barnen, och aven vi,har badat i poolen och vi har atit och druckit mest hela dagen. Ratt perfekt forstadag. I morgon kanske det blıir lite mer action. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

2008-06-15 @ 19:51:49
Postat av: Fredrik

Mrs beroende..? :P



Turkiet, mycket fotboll där nere?

2008-06-15 @ 19:53:02
Postat av: Rospiggen

Hm, amatörpsykologen i mig tar över när jag läser om den här familjen. Tycker synd om barnen.

Ah, du är på min sida vad gäller minnet s Ha en trevlig semester!

2008-06-15 @ 21:51:30
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0