Hundar

Har gått och varit irriterad på grannens hundar en längre tid men har jag gjort nåt åt det? Nej.

De står i hundgård hela dygnet och en av dom får sina skällryck och skäller så vi vaknar (om vi sover) så mina massagekunder hoppar ur bänken av chocken, så jag blir allmänt galen.

Jag har tänkt att prata med dom när jag har sett dom ute men vi har lyckats gå om varandra under en längre tid så följaktligen vet de inte hur mycket hundarna hörs till oss. Hundarna står bakom deras stall så jag tvivlar på att dom hör så mycket av det själva.

Idag, min första lediga dag, började de skälla kvart i sex och sen höll dom på till kl sju, då gav jag upp. Jag stormade upp och ringde till grannen, inget svar. Det slutade med att jag skickade ett mejl. Det känns ju lite så där bra men nu måste de bli tysta. Innan jag blir galen på allvar.

Det jag retar mig på mest är mig själv som inte sett till att jag pratat med grannarna för länge sen. Då kanske det hade varit över nu.


Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Huuua så tidigt =(

2008-06-15 @ 00:21:30
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Mickis

HUNDAR ska INTE stå och okynnesskälla... Hunden är väl understimulerad kan jag tro.. uttråkad & ropar(skäller) för att få uppmärksamhet...



SÄG TILL DEM!! det får dem jobba bort med hunden...

2008-06-23 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0