Hårdrock

Såg på en av mina favoritbloggar att en kille som är hårdrockare blev uppsagd som lärare bara för den sakens skull. Det står även om det i  Aftonbladet. Det var bland det sjukaste jag har hört. Tur att jag inte jobbar på en sån inskränkt skola. Jag tycker att arbetsgivaren fullkomligt ska skita i vad man gör på fritiden och hur farligt är hårdrock? Vad tror rektorn att eleverna lyssnar på själva?

Fast det förstås. Min rektor kanske skulle överväga att inte anställa Elfsborgare. Det kan ju aldrig vara bra för eleverna... Och inte för mig som IFK-are som jobbar ihop med dom.

Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Precis, hur långt ska man dra det? Gulle dig som länkar :)

2008-06-24 @ 20:07:19
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0