Winnerbäck

Så var det då äntligen dags för konserten. Folk längtade efter Brucan när han var i stan men enligt mig kan han slänga sig i närmsta vägg. Denna Winnerbäckspelning var bland det bästa jag sett.

Vädret höll sig i skinnet, vi hade jättebra plats, såg precis. Slottskogsvallen var en bra plats för spelningar, platt och inte massa träd och annat i vägen som på Trägårn.

Bandet var otroligt bra, bland annat två fioler som gjorde sitt till och jag är ju lite svag för trummor och dom var också jättebra. Hans omarrangemang gjorde att vissa låtar ibland blev suggestiva och ibland jättespeedade. Min röst var inte helt hundra när vi åkte hem, det måste vara ett gott betyg.

Maia Hirasawa var bra, Miss Li var ännu bättre, Emil Jensen var tydligen kul men jag missade honom. Däremot var inte Nour och Cissi inget vidare enligt mig, äldsta dottern tyckte att dom var bra däremot. Antar att det är åldern?

Träffade M, pratade lite grand. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0