Stefan Sundström

Efter Danmarksturen åkte maken, yngsta dottern och jag till Liseberg där vi tittade på Stefan Sundström. Om man bortser från att Liseberg på nåt sätt måste haft ett smärre tankefel som sätter den scenen emot ett hus så inte så mycket folk får plats, och att ljudet var så dåligt första kvarten att man inte ens hörde vilken låt han spelade så blev det en riktigt bra och kul (!) konsert. Om man nu kan kalla det konsert när det är en man och hans gitarr? Det är allt nåt speciellt med att stå utomhus en sommarkväll och lyssna på livemusik. Och på fredag är det Winnerbäck!

Dock fick jag ingen kexchoklad med mig hem, det hade jag hoppats på.

Kommentarer
Postat av: madde

ang din kommentar.



Ja, absolut.. Lr mer än vad man förtjänar ibland kanske.. Jag vet inte, men det har vart en riktigt bra dag, och den är inte slut än :D

2008-07-09 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0