Bröllopspresentsbesvär

Tillbringade dagen igår ihop med J. Vi skulle köpa present till kompisarna som gifter sig i Hälsingland i början av augusti. Nu är det så att för det första brukar J och jag inte vara nån bra inhandlingsmatch. Vi är båda två lite såna här: "Vad tycker du?", "Jag vet inte, vad tycker du?". Men tro det eller ej, vi kom igång riktigt bra. 

Det andra och således det största problemet var nu vad vi skulle köpa. Paret som gifter sig är nog några av de mest svåra vänner jag har. De har väldigt olika smak sinsemellan och antingen skulle grejerna vi tittade på passa blivande maken eller makan. Det var inte självklart vad vi kunde köpa som passade dom båda. 

Hur som helst (jag tror att jag missbrukar orden "hur som helst", det känns som om jag skriver dom jämt. Men det kanske är bättre än "egentligen" som jag missbrukade tidigare?). Nåja, hur som helst (!) fick vi handlat. När snilleblixten väl slog ner och efter vi traskat runt stan en fyra fem varv så gick det rätt fort. Härligt.

Och kära L och K, om ni nu läser här. Ni trodde väl inte att jag skulle vara så dum att jag skrev ner vad det blev?

Kommentarer
Postat av: Ida

jag såg dig och din kompis i nordstan;)

2008-07-19 @ 18:50:18
URL: http://pingpongboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0