Lightvarianter

Jag har börjat fundera på om jag inte har en del lightvarianter på olika sjukdomar. Speciellt tre.

1. Manodepressivitet. Jag kan tycka världen är den roligaste plats som finns, för att tre minuter senare tycka att det mesta är pest.

2. Demens. Jösses, jag glömmer allt. Eller i alla fall det mesta. Tror jag...

3. Afasi. Det kan säkerligen mina elever intyga. Mitt i en mening, tappar jag ordet och ibland hela tråden. Ingen (varken eleverna eller jag) har en aning om vad jag egentligen försökte få fram.

Jag, och de som umgås med mig, får väl vara nöjd så länge det bara är lightvarianterna.

Kommentarer
Postat av: Madde

Sluta oroa dig..
Okey jag kan förstå dig lite -
du är inte lika ung och fräsch som mig längre...
Men va fan, än har väl inte
bäst-före-datumet gått ut?

Kjam :P

2008-01-30 @ 12:18:59
Postat av: Lillepip

Hahaha...ja en annan lider av teflonminne
med!!

2008-02-04 @ 10:20:57
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0