Jobb igen

Så började då jobbet igen. Det var riktigt kul att komma tillbaka efter ledigheten. Men trött, det är jag. Det gick väldigt fort att vända på dygnet när lovet började, får se hur lång tid det tar att vända tillbaka det.

Barnen börjar inte skolan förrän på onsdag och nu har de mutat mormor att åka till Gekås i morgon. Jag är ju ledig tisdagar och hade tänkt att ägna dagen i morgon åt lite högskolearbete men nu blev jag så sugen på att åka med så jag funderar på att ändra om lite. Visst kan man sitta och göra sin högskoleuppgift halva natten om man får åka och shoppa lite i morgon istället?

Är rätt stolt över mig själv. Har inte druckit nåt kaffe, varken på jobbet eller på meditationen. Ett glas vin däremot, det börjar det bli dags för.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Ett glas vin skulle sitta fint :-)
Ha det bra/ Anna-Carin

2008-01-07 @ 23:07:17
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0