Telefon

Har haft strul med vår hemtelefon nu i evigheter. Några månader säger vi, sen Gudrun säger systern min. Den senaste månaden har den i alla fall varit helt död och det har nästan varit att föredra före brusandet och sprakandet som var innan, då bröts samtalet hela tiden.

Telia kom i alla fall och fixade det i slutet av förra veckan efter att maken hade kollat miljoner saker ett flertal gånger här hemma utan att hitta något fel.

Igår efter melodifestivalen ringde min syster. Vi diskuterade låtarna, om rätt låt vann/gick vidare och hur dåliga några av låtarna var (där hade vi som vanligt helt olika åsikter). Efter ett tag tittar maken på mig och säger trött:
"Att inte ha någon telefon var inte så illa ändå".


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha :)
prata i tel är väl underhållande, ibland iaf..
Men jag kan tycka som maken din, ibland är det bättre utan! :P

2008-02-18 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0