Resa bokad

Bokade resa igår. Det blev en vecka i Turkiet i juni, alltid något.

Meditationskursen startade idag. Det känns också kul. Alltid skönt att komma igång.

Mässan i lördags gick över förväntan. Otroligt lite folk men jag fick att göra ändå. Ny mässa nu på lördag och lördagen efter det.

Sportlov nästa vecka. Det är inte så dumt att vara lärare ändå.

Nationellt prov i morgon och på fredag (när alla andra har på torsdag). Inte så lätt att vara lärare ändå.

Skulle börja mitt nya liv men sitter nu här med lite godis och ett glas vin. På en måndag.

Skit samma. Livet är bra. Trots allt.

Kommentarer
Postat av: helga

Vi ska också resa i sommar, men jag får inte semesterbesked föränn i april... får vänta med att boka tyvärr...

Sonen sticker precis nu och ska göra sitt första nationella prov i svenska - läsförståelse. Samma överallt antar jag.

Låter gött med vin och godis - man ska väl ändå förgylla vardagen lite också!!

2008-02-05 @ 08:21:14
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Lillepip

Oh vad skönt att ha nåt varmt att se fram emot!!!hehe..må gott,pip

2008-02-05 @ 09:55:39
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: Madde.

Meh..
Seriöst, vin? På en måndag?
Du jobbar ju, tänk dig för ;)
Du ska va den som säger till oss att inte dricka !

2008-02-06 @ 15:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0