Musik och ström

I fredags gick strömmen. Igen. Den var borta i mer än fyra timmar så vi lagade mat på gasolköket, det gick helt ok. Som tur var kom strömmen tillbaka före På spåret så maken fick se finalen, hans favoritprogram.

Igår var det dags för mitt favoritprogram igen. Melodifestivalen. Men vilken tråkig omgång. Jag kan inte säga att jag föll för nån av låtarna. Bäst var ju onekligen Björn Gustafssons låt till Carina Berg. Kul var det att Frida gick till Glöben, mest för hennes uppriktiga glädje. Sen kunde väl tv-kamerorna låtit bli henne och låtit henne samla sig i lugn och ro.

Idag MÅSTE jag få ordning på allt som ligger och väntar. Jag är så trött på att stressa upp mig på nätterna så jag inte kan sova. Tänk om jag nångång kunde låta bli att hoppa på allt jämt.

Kommentarer
Postat av: helga

Håller med :)

Lustigt att vi har samma tankar...

2008-02-24 @ 12:27:37
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0