Melodifestival

Mässan igår gick ok. Höll ett miniföredrag som gick riktigt bra. Får se sen om det ger några deltagare till kursen i Kungälv.

När jag kom hem tillbringde jag kvällen med skaldjur, vin, familjen och melodifestivalen. Tyckte att det var kul att Sanna gick vidare till final direkt. Kanske ingen jättebra låt men hon har ju en av Sveriges bästa röster. Tyckte det var ännu roligare att Rongedalarna också gick direkt vidare. Den var bra, de var bra, en låt att bli glad av. Kanske lite väl Mikainspirerad men, vaddå? Mika är ju också bra.

Olas låt var inget vidare, Andreas Jonsson är ju alltid kanonbra men Carola var lite blek, tycker jag.

Idag när jag satte på datorn väntade mig 19 mejl. 19 mejl på en dag/kväll? De flesta från Facebook förstås.


Kommentarer
Postat av: helga

Det låter som en mysig kväll ungefär som våran... Kul att det rördes om lite i grytan på melodifestivalen...

2008-02-17 @ 12:59:35
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: madde

låter skönt :)
Själv jobbade man, hmmf..
Mysigt de också ;)

2008-02-17 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0