Göteborg

Jag vann två biljetter till Lisebergsteatern till ikväll men eftersom maken är i Tyskland blev det så att barnen fick gå och min roll blev helt plötsligt återigen chaufförens.

Som tur är kunde jag göra ett litet inbrott hos systern i Göteborg (ingen hemma) så nu sitter jag här och fördriver tiden tills jag ska hämta barnen igen. Hennes dator funkar men det är nog med ett nödrop. Seg överföring, knackigt tangentbord och konstig bild. Men det är ju en dator i alla fall. Antar att man får vara nöjd med det lilla.

Kommentarer
Postat av: helga

Vad kul att du vann!! Synd bara att inte du fick gå på teaterna själv... trevlig helg!

2008-02-29 @ 09:40:39
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0