Nedräkning inför jullov

Nu har det varit lite mycket ett tag igen. Först hela dan på skolan igår och sen iväg och jobba lite i Mölnlycke på kvällen. Jag vet inte hur länge det funkar att ha dubbla jobb, i alla fall inte så länge jag är så pass mycket i skolan som jag är. Har en dröm om att gå ner till halvtid men undrar om det skulle funka. Det skulle nog bli lite problem både schematekniskt och ekonomiskt. Men å andra sidan kan jag inte satsa mer på det alternativa så länge jag inte har nån tid att göra det på.
Nåväl, det ger väl sig. Nu är det inte många jobbardagar kvar till jullovet och då ska jag bara vara ledig. Titta på dåliga filmer med familjen, gå omkring i mina fårskinnstofflor och sova länge (kanske ända till kl 9... ).

Kommentarer
Postat av: lena

Ja,det skulle vara en dröm att gå ner till halvtid.

För det blir lite slitit med två jobb, man orkar inte det en längre tid.Här ska det sovas också länge när det blir några dagar ledigt hehe!!

Ha det så fint, kram lena.

2008-12-02 @ 12:52:36
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Att sova länge när man är ledig är underbart! Att gå omkring i fårskinnstofflor är nödvändigt i kylan! ;)



Ha det så gott idag och sköt om dig ordentligt! =) Kram

2008-12-02 @ 13:34:13
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: Mickis

Ja nu går det fort tills alla är jullediga.. Härliga vintriga? Dagar... Mem fram tills dess är det bråda dagar... Hoppas du får en fin advent... Kram

2008-12-02 @ 17:35:30
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! ja du..jag skulle också vilja jobba halvtid så jag får lite tid för annat än bara vila för att kunna jobba.Jag hoppas du ska kunna leva på det du gör på sidan om så du kan gå ner i arbetstid på skolan.

Ha det bra //Anna-Carin

2008-12-03 @ 08:45:12
Postat av: helga

Det där låter underbart och i år är även Helga ledig på julen - hurra!!

2008-12-03 @ 09:01:08
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: mammakero

Vad det lät underbart att kolla dåliga filmer med familjen, masa runt i fårskinnstofflor och sova länge! Jag jobbar 22 och 23, 29 och 30, 1 och 2 jan.

Sen ska jag masa runt i fårskinnstofflor, läsa böcker, dricka kaffe och äta choklad, moffa i mej blodapelsiner och kanske till och med lägga pussel?!

HAHA!!

2008-12-03 @ 19:09:47
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Madde

Härligt med sovmorgon!! Men kl 9? Underdriv lagom ;)

2008-12-05 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0