Julklappsspelet

Syrran och resten var ju här igår och firade maken. Då kom hon på idén att vi ska ha julklappsspel på julafton hemma hos mamma och pappa. Det var ju en kul idé. Men komma på det NU? Några dagar efter jag varit i Ullared (där man men lätthet kan hitta roliga billiga saker) och när jag hade lovat att inte ge mig ut i affärerna igen. Det var ju bara att bita i det sura äpplet och åka in till Kungsbacka för att handla ännu mer.

Vi bestämde att vi skulle köpa två presenter för ungefär 25 kr/st. Det var inte helt lätt men när jag utökade med några kronor så fick jag i alla fall hittat något. Men dom sakerna var absolut inte roliga. Så syrran, det är ditt fel. Å andra sidan, nu kan det bara bli bättre till nästa år.

Passade dessutom på att köpa den sista till maken så nu är han verkligen klar.

Inget mer handlande nu före jul, det skulle vara en liter mjölk eller nåt liknande då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi äter inte upp all senap själv inte, hehehehe!

Han delar ut som julklapp till vänner och släkten, i små söta burkar med ettiketter där det står "Lasses Julsenap" och rutigt tyg på locken.

Mycket uppskattat...........

2008-12-21 @ 21:22:48
Postat av: Gullillan

Hm? Konstigt, jag skrev i namnet men det försvann...........

2008-12-21 @ 21:24:04
Postat av: lena

Vilken tur att du hittade något iaf till julklappsspelet:)Jag tänker oxå hålla mig ifrån allt vad butiker är nu.Nu får alla så lov att bli nöjda.Ha det fint, kram lena.

2008-12-21 @ 22:41:47
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi ska oxå köra julklappsspelet på julafton :) Och inköpet gjorde jag på just Ullared hehe. kram!

2008-12-22 @ 21:48:09
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Vilken tur att du hittade något i alla fall! Skönt för dig att vara färdig med allt. Det är jag också och nu behöver jag bara slå in alla julklappar och det känns så väldigt skönt! =) Kram

2008-12-23 @ 00:52:47
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0