Tillbaka på jobbet

Så är jag tillbaka på jobbet igen. Det är inget jag har ont av, jag gillar både mitt jobb och mina kollegor. Mycket. Däremot var det jobbigt att gå och lägga sig igår när resten av familjen var lediga och kunde vara uppe och ha skoj (hur skoj dom nu hade) och för att inte tala om hur det var att stiga upp tidigt idag när alla andra sov. Var lite sugen på att nypa nån i örat för att de skulle vakna men behärskade mig.

På väg till jobbet fick jag ett sms från fd kollegan som nu är tjänstledig för att studera på annan ort. Hon önskade mig lycka till inför jobbstart. Hon är nog en av dom gulligaste personer jag känner. Pratade med henne i telefon senare på dagen och hoppas att jag kan åka upp till Falun och hälsa på henne.

Kommentarer
Postat av: lena

Jag vet precis hur det känns när alla sover och man ska iväg. Men jag stortrivs också med mitt jobb. Jag är ju sån som gillar att resa fast det är flyget som är en plåga men men :)

2008-08-13 @ 20:58:07
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Rospiggen

Ja, det är ju med blandade känslor man går tillbaka till jobbet så klart. Hoppas du och kollegan kan få till en träff!

2008-08-14 @ 23:11:37
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: helga

Det är surt att kliva upp när de andra bara sött snusar vidare... Lycka till med jobbandet :)

2008-08-15 @ 08:18:43
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0