Mot Örebrotrakten

Så är det dags igen. För tredje och sista gången, dags att åka till Örebrotrakten igen. Eller Örebro är ju inte helt rätt att säga när det är ungefär 10 mil kvar när man nått den staden.

Blandade känslor. Det är roliga människor där uppe men ändå rätt skönt att det är slut.

Så, ingen dator förrän på fredag igen. Jag kan inte läsa bloggar, jag kan inte skriva nåt, jag kan inte gå in på alla tusen sidor jag brukar. Också det blandade känslor. Det blir mycket inläsande till helgen.

Kan innan jag försvinner rekommendera en video som äldsta dotterns gamlaste (nä, inte äldsta) kompis har gjort. Den otroligt söta peruk- och glasögonprydda tjej som dyker upp efter en och en halv minut är äldsta dottern. Hon brås på sin mor. Helt klart.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! jag gillade videon.
Ha det bra//Anna-Carin

2008-04-09 @ 19:10:00
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0