Ledig i morgon

Har haft en intensiv vecka uppe hos TE. Kul och det gick riktigt bra. Ska bli kul att höra av han säger, om jag är klar eller inte.

Kom hem vid sex igår. Då var det bara att packa för kursen jag skulle hålla i Kungälv idag. Den gick också bra. Känns som jag seglar på en räkmacka nu. Får hoppas att den flyter ett tag till.

I morgon är jag ledig om man bortser från övningskörining med ena dottern, långpromenad med andra, tvätthögar och eventuellt en sväng till IKEA på kvällen så vi kan få köpt bäddsoffan till gäststugan nångång.

Kommentarer
Postat av: helga

Full fart hos dig ser jag. Vår helg är också rätt så fulltecknad - jag får ta tag i städning och sånt imorgon tror jag....

2008-04-13 @ 10:12:17
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0