Power plate

Blev ivägdragen till träning med en kollega idag. Vi skulle träna power plate. Och hur jobbigt kan det vara att stå på en vibrerande platta i olika positioner i vardera 45 sek? Jo minsann, väldigt. Jag misstänker att träningsvärken kommer som ett brev på Posten i morgon. Fast enkel matematik, träningsvärk borde väl vara detsamma som att det gjort nytta?

Håller på att skriva brev till rektorn på yngsta dotterns skola. Det ska bli intressant. Vad gör de med en förälder som vägrar skriva på pappret med reglerna? De kan ju inte gärna skicka ut henne.


Kommentarer
Postat av: Covermum

jag säger bara...stretching..stretching...stretching...jag hade inte trääningsvärk en dag under de där hårda tre veckorna.

2007-09-06 @ 22:44:18
URL: http://covermum.bloggagratis.se
Postat av: Marika

Träningsvärk e ju positivt, säger alla utom just den som har det,....*ler*
Så spännande-...brev till rektorn.... Det gör du helt rätt i... *glad* över att det finns fler än jag som vågar "klaga" & ifrågasätta när något inte känns bra...Lycka Till! & Ha en skön fredag!!

2007-09-07 @ 09:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0