Facebook

Har varit medlem på Facebook ett tag men inte riktigt fattat. Är fortfarande i den sitsen att jag inte fattar, tur att folk kontaktar mig så jag kan glida med. E fick med mig i en grupp jag så klart ville vara med i. Den hade jag aldrig hittat utan hans hjälp.

Fast nu måste jag erkänna, med rätt stor stolthet över mig själv, att jag igår kom på hur man letar efter folk så nu har jag letat efter borttappade kompisar från höger och vänster. Trist bara när de heter saker som Jessica Eriksson... och inte har foton.

Kommentarer
Postat av: vermum

Oh no!Inte du oxå....nu kommer jag snart att tvingas släppa karaktären och kasta mig in där. Och det har jag ju inte tid med! Egentligen.

2007-09-16 @ 08:30:20
URL: http://covermum.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0