Trött och kriminell

Hur trött kan man vara? Just nu känns det som om jag sover mer än jag är vaken. Igår vaknade jag rätt tidigt (med hjälp av väckarklocka), släppte av äldsta dottern i Kungsbacka och åkte sen till min massör för en behandling. Efter den var jag så totalt slut att jag glömde scanna in barnens smågodis i affären och åkte så klart på en avstämning. Så jag är inte bara trött, jag är kriminell också. Som tur var så pratade jag så mycket med kassörskan om vilka problem jag hade haft vid godiset, vågen som inte stämde och annat strul så hon förstod att jag glömt det och inte gjort det med mening. Ändå rätt pinsamt för nån som går runt och påstår sig vara en rätt ärlig person.

Hur som helst. Efter det kom jag hem och störtade i säng. Sov i tre timmar innan telefonen väckte mig sen uppe några timmar innan det var dags för sängen igen. Sov till halv tio och nu har jag sovit igen. Får hoppas att det är hösten och att det går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0