Snart ledig

Höstlovet hägrar och det ska  bli så skönt så! Hade planerat in ledighet men hur det än blev så har jag bokat upp mig tre av fyra kvällar och en dag. Har haft så mycket kring mig ett tag att hjärnan inte är med.

Hörde en låt på radion häromdagen som jag gillade. Hörde dock inte alls vad den eller gruppen hette. Hörde inte ens texten, i alla fall inte mer än "feel like I do and it's all because of you". Säkert inte alls så men kanske nästan?
Har försökt googla men gissa hur det gick med den enda hjälp?

I morgon ska jag börja en kurs på Högskolan i Borås. Det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej Åsa! det känner jag också igen,när man hör en bra låt,går man sedan och grunnar på vad den kan heta.Jag har trackid på min telefon.Men det är inte alltid man har telefonen i handen.
Mvh Anna-Carin

2007-10-26 @ 08:41:05
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0