Loser

Jag är en förlorare. Tyvärr. Klarade ju fastan hela dagen, inte ens en droppe vatten kom innanför mina torra suktande läppar. Jag kom hem vid halv fem och gick och la mig en stund. Ingen större idé att vara uppe när man inte fick äta. Och jag var lite matt, om jag ska vara ärlig.

Sen skulle jag bli hämtad av grannarna vid tjugo i sju. Jag gick som en äggsjuk höna för att vänta på att det skulle bli mörkt så jag skulle hinna äta innan. Det blev det inte, så vid halv sju åt jag ändå. Jag skulle ju vara borta hela kvällen och kände mig tvungen. Så jag missade min light-Ramadan med ungefär 15 min. Jag hörde senare att det skulle räcka att man fastade tills solen gått ner men det har jag inte fått bekräftat. Om det är så, så klarade jag det ju ändå. Men vem vet? 

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Det du gjorde skulle jag aldrig klara av,skulle bli så elak om jag inte fick äta eller dricka.
Jag hoppas att du fixade det.

Ha en trevlig fredag och en bra helg! mvh Anna-Carin

2007-10-19 @ 13:17:43
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja, det var ett riktigt tilltag det! Modigt som sagt. Min omgivning skulle ha övergivit mig i ett kick (för sin egen överlevnad skull...). Som den Coca-Cola-light-oman som jag är skulle jag bli olidligt dryg och svårt att tampas med. =)

2007-10-20 @ 16:42:55
URL: http://www.beginnersmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0