Klimakteriet?

Jag har alltid frusit, jämt, jämt, jämt. En kall vinterdag en gång eldade jag i braskaminen till den milda grad att maken stod på altanen och tittade in genom fönstret för att se tv-n. Han höll på att dö av värmeslag. Så har det sedan fortsatt. Han har öppnat fönster och jag har stängt. Han har suttit i kortärmat och jag med tjocka tröjor.

Nu har dock nåt hänt. Jag blir varmare och varmare, vi har inte satt på varken element eller värmepump än, jag tänder lite ljus (som alltid) men till och med den värmen är lite för mycket. Säger nån att det beror på åldern så kommer jag gå till anfall.

Kommentarer
Postat av: Martin

Hahahaha... Jag säger inget!!

2007-10-03 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0