Att hoppa utan skyddsnät

För ett bra tag sen ringde en man från Stockholm och frågade om jag kunde tänka mig att komma upp till dom och hålla ett ... föredrag (typ). Det var på en relativt nystartad förening och jag tackade ja. Jag försökte få med mig mitt skyddsnät J som jag jobbbar en del med men det gick av olika anledningar inte så jag fick försöka klara mig utan honom.

Hur som helst, tiden gick och helt plötsligt blev det den 7 oktober, det datumet som verkat så långt fram i tiden. Jag drömde massor innan. Att bilen skulle gå sönder eller att jag skulle försova mig så jag skulle missa tåget, att hela min prestation skulle gå käpprätt åt helvete. Jag var bra nervös fram till några dagar innan, då orkade jag liksom inte längre.

Nu är det över och hur mycket hade jag behövt oroa mig? Jag kom med tåget och jag gjorde mitt jobb, dessutom gick det bra. När ska man lära sig? Finns det affärer som säljer tillit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0