Telefon

Äldsta dottern ringde mig när jag precis avslutat en lektion och höll på att släppa ut eleverna. Jag har alltid mobilen på ljudlös men med vibration på så jag gjorde som jag brukade och tryckte upptaget till henne. Hon vet då att jag ringer upp så snabbt jag kan.

Denna gång började det dock ringa med en gång igen. Jag var redan lite stressad och blev rätt sur över att hon inte kunde vänta så jag bara svarade med ett rätt irriterat: Vad vill du???
En röst hördes då i andra ändan: Hej, jag heter XXX och ringer från Eniro...."
Då var jag rätt glad att jag inte hade bildtelefon.

Kommentarer
Postat av: helga fnissar

;) ja, det skulle varit kul att se!

2007-11-23 @ 09:00:06
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0