Målardags

Så, igår var det då äntligen dags för målarkursen igen. Jag har saknat den! Det är så mysigt att stå fem pers i en liten atelje och bara syssla med sitt eget i sin egen lilla värld. Allt annat, stress och vardagstristess, bara försvinner. Längtar redan till nästa träff om två veckor.

Idag har jag lovat barnen att åka till Kållered. Ena vill till IKEA den andra vill köpa plattång och godis. Jag får väl fungera som chaufför, som vanligt. Innan dess ska jag ha hunnit fika med grannen och göra upp lite vårplaner, förhoppningsvis kommit en bit på min inlämningsuppgift (jag drömde en jättebra inledning men den är helt puts väck) och ringt två samtal.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Det ser ut att bli en lång dag för dig i dag,en kul dag i allafall :-)
Mvh Anna-Carin

2007-11-02 @ 10:51:47
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: helga

Jag skulle också vilja gå en praktisk kurs, men det är svårt när man har skifttider - man missar så många kurstillfällen tyvärr. Trevlig helg!

2007-11-02 @ 16:14:29
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0