Lördag kväll

Så, nu är nästan hela höstlovet över och vad har jag gjort? Inte så mycket. Mest suttit här vid datorn och desperat önskat att folk ska slänga får eller bussa vampyrer på mig eller nåt annat halvmeningslöst, allt för att slippa undan pluggeriet en sväng. Det har ju i sin tur fått konsekvensen att mitt arbete inte är klart. Men nästan. Det är bara att strukturera upp det sista och skicka iväg skiten så jag blir av med det. Sen hoppas jag att jag får tag på böckerna på måndag så jag slipper ligga efter igen. Det är så trist.

Har suttit och gjort lite planer inför våren också idag. Känns riktigt skönt att börja tänka framåt. Måste bara sätta mig och kolla in kurser och så men det får vänta ett litet tag.

I morgon tror jag att jag ska släpa med äldsta dottern på hantverksmässa i Kungsbacka.

Kommentarer
Postat av: helga

Ibland är det väl just det man behöver - att inte göra så mycket!!

2007-11-04 @ 16:49:49
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0