jagat runt som en blå

Det är konstigt det där med lediga dagar. Jag tror inte jag stressar runt så mycket några dagar som tisdagar och fredagar då jag inte jobbar på skolan. Har inte ens hunnit börja fundera på högskoleuppgiften men det får bli en senare fråga. Har iaf gjort ytterligare några privatkonsultationer som jag fått i läxa. Nu är sex gjorda, fyra kvar. Känns riktigt skönt, speciellt som jag har till slutet av februari på mig. Tre ska göras på fredag (ännu en ledig dag) och den sista nästa tisdag. Yes!

Nu ska jag iväg till grannen och hoppas på en god fika. Hade inte varit dumt.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! jag är imponerad av dig som kan göra så mycket skolarbete.
2002 läste jag på Kunskapslyftet,fick avbryta efter 5 månader på grnd av värken.
Ha en bra dag/Anna-Carin

2007-11-28 @ 08:44:22
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: helga

Fikat låter roligast tycker jag... Ha en skön kväll!

2007-11-28 @ 18:40:23
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0