Regn, regn, regn

Har haft blogg förut (två faktiskt) men det blev inte nån riktig ordning med det. Har väl inte så stora förhoppningar om att det kommer bli så revolutionerande här heller men man måste ju testa. Den första bloggen är avslutad, död. Den andra bloggen är igång än men inte så utfyllig. Hoppas att det blir lite bättre här. Den andra adressen? miamiresan.blogg.se

Var i Borås idag. Skulle hämta vinster från MixMegapol. Ringde en del för en del år sen (då det hette Match) men nu var det ett tag sen. Iaf så ville barnen att vi skulle ringa och det gjorde jag. Och kom fram. Tog fyra av fem intron. Helt ok. Synd bara att jag missade den sista vinsten. Det var en tjänst. Jag tyckte att radioprataren Fredrik Sandgren skulle komma och vikariera för mig en lektion. Så blev nu inte fallet.

Hur som helst var M och jag i Borås. Regnet öste ner. Och gå på torget i ösregn utan jacka, utan paraply är ingen höjdare. Trots att ryktet om regn i Borås antaligen är rätt överdrivet så kunde man förstå det idag.

// Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0