Uppraggad

Tillbringade först en mycket trevlig förmiddag vid fikabordet hos grannen. Där händer mycket underliga saker. Måste spöka. På allvar.

Efter åkte jag hem och skulle laga mat till yngsta dottern men i kombination med att hon inte var hemma häromdan när vi åt pizza och min lathet så åkte vi till pizzerian så hon skulle få vad hon ville. Och jag slapp laga mat. Så smart.

När vi som bäst satt där så kom det in 14 st mycket lindrigt nyktra Skövderaggare och ville äta. Pizzagubben fick att göra, först att neka dom att ta med sina egna öl in i lokalen och sen att spinga runt och ta emot order. Fast jag kan tänka mig att han höjde sin dagspeng en hel del.
De här Skövdegrabbarna tyckte iaf att dottern och jag skulle hänga med dom till Varberg på Wheels and wings. Jag nobbade artigt och sa att min lilla Puegeot inte skulle göra sig där. De tyckte att vi kunde lägga den i bagaget.
Det var bra länge sen jag blev uppraggad. Iofs av män som troligen såg i kors och inte skulle känna igen mig om vi så sprang på varandra i morgon men lite kul var det ändå.

Kommentarer
Postat av: Moooa !

Lite kul ? Skojar du eller ?
Det var ju jätte kul.. Fast inte i början var det inte kul :P När dom kom in stormade på en öde pizzeria. Haha. Men det blev väl kul senare, Om jag ska vara ärlig så tror jag att dom tog min pizza när vi hade gått. det var mycket kvar på den ! :P =)

2007-07-20 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0