Medeltidsdag i Varberg

Var iväg till Varberg med maken, yngsta dottern och söstra med son. Det var riktigt kul. En hel del men inte så många som jag trodde gick omkring i  medeltidskläder. Vi gjorde väl sånt man ska göra, handlade lite, åt några annorlunda runda våfflor (alltså runda som en tennisboll), tittade på gycklare som var riktigt kul och avslutade sedan dagen med glass i Träslövsläge.
Jag trodde jag skulle springa på L och K eller kanske tom A men ingen av dom. Däremot såg jag en gammal elev till mig och Ört-Marie var där. Kul att träffa henne en snabbis, hon stod och sålde sina salvor och kryddor. 

Min bil fyllde idag 7000 mil. Det börjar traska på. Hoppas han håller i ett tag till.

Dagens msn-tanke:

det är så lätt att vara klok när man inte vet nåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0