måndag

Igår vaknade jag av att solen sken, sämre sätt att vakna finns ju så jag tog ipoden och gick ut en timme. Helt underbart. Åkte till Lygnevi och jag fick äntligen ta med en bok till stranden och ligga där och slöa (jag hann läsa ut den, iofs bara en ungdomsbok från biblioteket som jag tänkte mina elever kunde läsa men ändå). Badade inte. Det stod att det var 20 grader men mina stackars fötter jag stoppade i vattnet höll inte med. De höll på att ramla av, av köldchocken.  

Inne på damtoa hittade jag sedan följande tänkvärda ord på väggen:  

Fuck off
mvh
Marcus 

Tankar väcks ju så klart: vem ska fucka off? Varför kan inte Marcus förstå att man inte ska förkorta Med vänlig hälsning? Varför skriver Marcus först att nån ska fucka off och sen skicka en vänlig hälsning? Och vad gjorde Marcus inne på tjejtoan?

 På eftermiddagen tog vi en sväng ut med båten för att fiska makrill. Inte så mycket liv i havet men det blev till lunch i dag iaf. Inte alls dumt.  

Och färg har jag fått. Nu går jag inte längre omkring som ett vandrande lik utan som en vandrande tomat. Precis som det ska. Yeah!  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Marcus är egentligen transvetit och därför scizofren
Det du inte kan räkna ut är att den otrevliga Marcus (Macrilla) är otrevlig och därför skriver fuck off, men sedan mitt i allt, kom den riktiga marcus in i bilden o skrev MVH. För att inte verka för otrevlig

2007-07-18 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0