Kakelugn

Idag är det den 23 juli och jag eldar i kakelugnen. Den 23 juli. Hm, nåt är fel. Gamla altan-/nya ingångsgolvet är isolerat så därigenom kommer det inte in en massa kalluft, det är över 20 grader inne men ändå är här så röset.

Annars har det inte hänt ett dugg. Grundmålade utbyggnaden i går. Så långt jag nådde utan stege, vill säga. Sen jag krossade foten har stegar och jag inte riktigt lärt oss att komma överens igen.

I morgon blir det Gbg, ska kolla in en sån där färdigbyggd stuga, vad dom kostar, hur mycket jobb det är på dom och så vidare. Vill ju gärna ha en liten stuga på tomten där jag kan stänga in mig och måla. Låta allt ligga framme, dukar, fäger och allt. Men men, i år lär det inte bli nån. Möjligtvis om jag vinner på Lotto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0