Göteborg

Tillbringade dagen i Göteborg. Först var jag hos min älskade vän som jag är så stolt, så stolt över. Se själva:
efterkatastrofen.blogg.se
Nu ska vi banne mig ses mycket mer framöver.

Efter det skulle jag hämta yngsta dottern hos min syster och systerson. De hade varit och kollat på Gothia Cup och när jag kom var dom och spelade minigolf. De tyckte att jag skulle hoppa in, de var bara på bana två men vis av tidigare ertarenheter på minigolfbanan tackade jag nej.

Nu håller jag på att hungra ihjäl och väntar på att grillen ska bli klar så jag äntligen kan få lite mat. Tsatsikin står till sig lite och salladen är redo. Snart så...

Kommentarer
Postat av: Anna

du e la en sötnos! jag älskar dig med Åsapåsa!

2007-07-24 @ 09:11:54
URL: http://aherwe.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0