Hallen börjar blir klar

Maken har jobbat på bra de senaste dagarna och hunnit måla nya hallen, den blev brandgul. Mer brandgul än han ville och lite mindre än jag ville, men det känns som en helt okej kompromiss. Han har även lagt klinkersern (vad det nu kan tänkas heta i bestämd form plural). Det blev jättebra. Det är ju till och med så jag börjar tro på att slut på just det här bygget.

Var på bio ikväll. Förtrollad. Jag skrattde högt flera gånger, jag gillade den. Rekommenderas till de flesta åldrar. Var och såg Guldkompassen häromkvällen, inget jag skulle rekommendera även om jag gillade själva idéen. Den var för hafsigt gjord, tycker jag. Men maken gillade den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0