Godis

När jag ändå åkte tre mil (enkel väg) för att hämta ett rekommenderat brev med en kod som, på grund av makens välmening, redan var spärrad så tyckte han att jag skulle passa på att köpa lite smågodis till honom. När jag stod där med påsen i ena handen och sleven i andra slog det mig att jag fortfarande, efter 15 år, inte vet vad han gillar. Jag vet en del men varje gång jag köper godis till honom slinker det med saker han inte äter. Han är i sin tur inte ett dugg bättre. Han säger ofta: "Du brukar ju ALLTID äta såna" om saker jag inte skulle komma på tanken att köpa. Jag vet inte om man ska tolka det här som ointresse eller som att vi fortfarande hittar nya saker hos varandra. Jag skulle tippa på alternativ ett...

Kommentarer
Postat av: madde

Haha, det låter ungefär som mig i ett förhållande...
Fråga mitt X hur uppmärksammad hon kände sig ;)
fast egentligen är det nog inget att skratta åt.
Får väl hoppas att de inte går längre än godis nivån ;)

2007-12-15 @ 02:43:03
Postat av: helga fnissar

;) låter bekant!

2007-12-15 @ 10:31:05
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0