startat jobbet igen

Så är det måndag och jobbet har börjat. Jag har varit rätt fundersam över allt som hänt där men idag fick vi nya upplysningar. Två klasser ska eventuellt tas bort från vårt lag vilket innebär att vi kanske till och med har resurer över, vilket i sin tur innebär att eleverna kan få den hjälp de behöver vilket innebär att jag blir mer nöjd med mitt jobb. Inte så dumt. Inget är klart än men det lutar åt det hållet.

Men troligen har jag tänkt mer på det här än jag trott för när jag åkte hem från jobbet fick jag sån magkatarrkänning att jag trodde jag skulle spy. Magkatarr vill jag verkligen itne ha igen.

Har även pratat med en go dam idag. Fick massa bra upplysningar. Mycket intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0