Skitsnack

Jag har fått reda på att en person har gått runt och snackat skit om mig. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad jag ska tro, om det är sant eller ej. Än så länge har jag inte så mycket att gå på. Men jag undrar vem det egentligen är mest fel på. MIg som aldrig slutar på att lita på folk eller folk som inte kan ge fan i att snacka skit om andra. Äh, jag har ingen lust att gå runt och tro att folk ska blåsa mig eller på grund av sin egen osäkerhet snacka skit (som det tydligen var i det här fallet), jag fortsätter tro på folk. Jag tror jag tjänar på det i längden. =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja skit i det Åsa!! Ju bättre det går, ju mer man lyckas, desto mer skitsnack. Låt det surra som flugors surr i dina öron och bry dig inte. Du e bäst.

2007-08-18 @ 11:08:48
URL: http://aherwe.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0