Promenad

Tog med yngsta dottern på promenad på förmiddagen. När vi gått en bit ser vi längre fram en tjej med barnvagn som ler stort och vinkar åt oss. Jag blev lite osäker, vem känner jag nu med barnvagn?, men log tillbaka och hälsade när vi närmat oss varandra. Det visade sig att hon tagit fel på person men visste ändå lite vem jag var. Vi pratade lite innan vi gick vidare. Dottern gick till kompisen och jag svängde hemåt igen. Då möter jag samma tjej igen. Vi pratade ännu lite mer och jag tror att vi kommer att träffas igen. Nu hade jag säkert en mycket smart tanke med att skriva det här men den försvann i värmeslag, tror jag. Nåt om att det är kul iaf att träffa nya personer och det genom ett misstag. Hmm.

Har också försökt få en vän med mig till Träslövsläge för att köpa en stor glass med grädde och munk men nej då, hon är så ståndaktig så. Vet inte om jag är glad eller besviken. =)


Kommentarer
Postat av: sofia

istället drar su med äldsta dottern på glassjakt...shame on you

2007-08-12 @ 12:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0