Musiksmak...

Nu är äldsta dottern inne på Meatloaf. När jag har suttit här har jag fått höra It's all coming back to me now, ungefär 7000 ggr. Varför kan hon inte lyssna på Lundell, Winnerbäck, Sundström, Hellström eller nån av de andra av mina favoriter? Har ju ändå försökt mata henne med dom sen modersmjölken. Nästan iaf.
Lundell var hon inne på ett tag. På flyget till Kreta när hon var 5 år satt hon med freestyle och sjöng med i 67, 67 så att killen framför vände sig om och flinade. Men nu, nej. Måste dock erkänna att hon har haft värre perioder än Meatloaf så jag kanske ska vara nöjd ändå.
Eller vad säger du S?

Kommentarer
Postat av: Covermum

Jag tycker det låter väldigt sunt det som din dotter gör ;)

2007-08-07 @ 10:30:58
URL: http://covermum.bloggagratis.se/
Postat av: Sofia

VAdå? Är det något fel på Meat Loaf?
Det är ju synd om honom, han är så ensam. Plus att han har väldigt behaglig röst. Det är väl inte så jag klagar när du sitter med dina strömmare (Hellström, Rosenström, Sundström) PLus att Meat Loaf sjunger bättre ;D

2007-08-07 @ 12:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0