Kanondag

Idag har jag varit ute i solen. Läst och njutit av värmen. Helt underbart. Som jag har längtat. Tur att det blev lite värme innan det är dags att sätta sig på jobbet igen.


Var även på koll på lasarettet med äldsta dottern. Allt ok.

Avslutade dagen på IKEA där jag inte fick köpt det jag tänkt. Som vanligt blir jag osäker och velar lite fram och tillbaka innan jag går hem och mäter igen, måste bygga om den där lådan lite för att den ska bli perfekt också. Kan man itne tänka klart innan man åker dit? Det hade varit rätt smart.

Och kan nån gissa vem som är med i Året Runt som kommer på torsdag? Har inte sett det själv än så det kanske inte är så smart att säga nåt...


Kommentarer
Postat av: Mannen

konstigt att de bara är shopping når jag är borta

2007-08-08 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0