Förälskelse

En positiv sak med överkomna förälskelser är att man återigen får tillbaka sin hjärna. Från att ha gått och tänkt på huset sen i maj och nu få komma ner och titta ordentligt tog ner mig på jorden en bit. Jag vill fortfarande ha det, jag har massa planer för mitt sommarliv i Skåne men nu kan jag åtminstone tänka mer rationellt, inse att det är för mycket jobb där och för lite pengar här.

Skåne var bra. Tänkte inte skriva så mycket mer om den. Mer än ett litet tips. Om ni kommer till Ystad nångång, missa inte Chokladbiten (en butik) och deras chilichoklad. Den mörka.

Kommentarer
Postat av: Sofia

man kan inte köpa ett ruckel. bättre o jämna den med marken istället
Eller kanske stanna här..hmm...ja vet inte...
fast stockholm låter väl inte så illa? eller kanske närmare bestämt Paris, Rom, Norge, Finland

2007-08-05 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0