Fika, någon?

När jag är på "ungdomsskolan" på jobbet så brukar vi ta en gemensam fika. I samma rum finns en kyl där några av personalen ibland stoppar sina saker.

Häromdagen stod det en öppnad förpackning med vaniljsås i kylen. En av killarna hällde vaniljsås i sin tomma mugg. La i sitt chokladpulver och fyllde på med kokande vatten och lite mjölk. Han rörde om och smakade.
"Fy fan vad äckligt det blev! Smaka Åsa!"
Jag: "Nääää är du klok, eller?"
Han: "Jooo, smaka"
Han fortsatte att tjata så jag smakade efter ett tag och jo, han hade rätt. Det smakade för djävligt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahaha, ja nyfiken i en strut. Låter mindre gott, verkligen.
/P

2016-06-12 @ 19:58:21
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Helga

Men fy tusan...

Tänk att din dotter ska iväg. Det låter lite för länge tycker jag. Vi får hem dottern snart nu men i höst sticker sonen i väg till Sydamerika.

2016-06-14 @ 08:44:11
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0