Garderob

Jag bor, som sagt, rätt trångt nu. Från 180 kvm till 56,5 (de där 0,5 är viktiga!). Detta har inneburit att jag har slängt mina kläder omkring mig överallt, till makens stora förtvivlan och förskräckelse. 

Nu tänkte jag iaf att jag skulle ordna till uppackade kläder, kläder i lådor och kläder överallt och tänkte då köpa en sån där tyggarderob att hänga på vinden. Jag tog med dottern (dy) och åkte till Jysk där jag sett att de sålde en okej garderob för en hyfsad peng. 

Men! När vi kom in såg jag att det fanns andra garderober. Med One direction på. 50kr/st. Lysande ju!

Nu kommer jag ha den fräckaste vinden i hela Borås. Speciellt med tanke på att jag köpte två. 




Jag förstår att ni äravundsjuka. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Två väldigt avis här Åsa!

2014-10-13 @ 21:06:12
Postat av: Anonym

Två väldigt avis här Åsa!

2014-10-13 @ 21:06:19
Postat av: mammakero

Hahahaha!!! Vilken tur att de bara kostade 50 kr styck!

2014-10-14 @ 07:01:40
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Monica Lundqvist

Haha, jag har redan två likadana som jag köpte i somras. Den ena innehåller uteslutande Harry Potter-kläder :-) Mkt upplyftande i förrådet!

2014-10-14 @ 08:52:01
Postat av: Mickis

WoW jäklar vad avis jag blir!!!!
Tänk vad grannarna ska bli avundsjuka :-D

Du kanske kommer tillbringa mer tid på vinden än i lägenheten from nu :-D

Kram

2014-10-14 @ 11:38:39
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Helga

Du är kul du! Snyggaste vinden blir det!

2014-10-17 @ 10:08:39
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0