Musik

Har några bland-cd i bilen. Nu är jag hysteriskt trött på dom och ville ha nåt nytt. Och vart vänder mig sig för att få tips? Jo, till Facebook, så klart.

Jag har än så länge 30 svar på min tråd om musiktips. Många intressanta som jag aldrig tidigare hört talas om. Några som jag inte är så himla intresserad av (Death metal?). Men rolig läsning? Absolut.

Men nu inser jag att jag måste skaffa en bilattiralj som gör att jag kan spela Spotify i min bil också. Har en i makens bil men det hjälper ju inte mig. Betydligt enklare än att skaffa hem alla låtar för att bränna ut dom.

Kommentarer
Postat av: Helga

Ja, det verkar ju kanon att kunna ha spotify i bilen. Klart enklaste sätte att få höra sin favoritmusik och att hitta ny musik också...

2011-03-31 @ 08:31:13
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mammakero

Spotify i bilen! Det vill jag oxå ha, måste man ha Spotify premium då?

2011-03-31 @ 11:21:29
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0