Nojjig

Var hos min favvoläkare (om man nu kan ha en sån) förra veckan eftersom jag varit så otroligt trött ett tag. Jag sover så fort jag kommer åt. Han bestämde i alla fall att jag skulle ta en massa prover på olika saker, jag tror att dom tömde mig på en tio-femton liter blod. Minst. Han avslutade vår träff med att säga att "om proverna inte visar nåt så hör jag inte av mig förrän nästa planerade besök, är det nåt så hör jag av mig".

Idag när jag kom hem låg ett brev i brevlådan. Ett "Kontakta sköterskan för en telefontid till mig"-typ av brev. Så nu nojjar jag totalt. Det måste ju vara något. Men å andra sidan, hade det varit akut hade han väl inte nöjt sig med en telefontid om några veckor?

Nåja, den som lever får se. För det gör jag väl om några veckor också....

Kommentarer
Postat av: mickis

Är kanske bara blodvärdet som är lite lågt.. Det tror jag man kan råda bot på med ett glas rött eller 2 :-)



ha en skön fredag!

Kram

2011-02-04 @ 15:58:19
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Jenny

Du ska se att det inte är något att vara orolig för.

Kram till dig!

2011-02-04 @ 16:35:46
Postat av: Mamma

Oroa dig inte i onödan Åsa!

Hade det varit illa hade dom väl ringt dig.

Ha en skön helg......Kram från mig.

2011-02-04 @ 18:25:24
Postat av: M

Låter som en typisk urinvägsinfektion eller någon annan ungefär "lindrig" åkomma. Min gissning är att han tänker skriva ut antibiotika till dig och vill veta om det är ok och om du tål all medicin. Jag känner igen de där breven..

2011-02-04 @ 20:21:51
Postat av: Helga

Hade det varit fara så hade han nog ringt dig. kanske du behöver mer järn, vitaminer eller så. Jobbigt ändå att gå och vänta på besked... Kram!

2011-02-05 @ 13:11:19
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: Larsivar Mohede

Om du blivit tappad på 10-15 liter blod så är du väl antagligen död. För jag utgår från att du vet att kvinnan har 4-5 liter blod i sitt system.

2011-02-05 @ 16:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0