Spackling, slipning m.m.

Har varken lust eller inspiration till att uppdatera bloggen för tillfället. Det enda jag gör är att spackla, slipa, tvätta, städa, förhoppningsvis snart måla och göra klart lokalen. Invigning i augusti och sen blir det massa roligheter där. Föreläsningar, behandlingar osv. Men just nu känns det lååååångt kvar innan den är klar.

Det är tur jag har min söstra som lovade komma i morgon och hjälpa mig med målandet. Samtidigt som jag tycker det är jättekul att gå där och göra det mesta själv så fick jag idag ett totalt psykbryt efter att ha sopat, dammsugit och tvättat upp några ton slipdamm, samt målat dörren. Efter det bråkade penslar, papper och allt annat med mig så jag la av och åkte hem istället. Efter ett glas vin på inrådan av H känns det nu mycket bättre och det är bara påt i morgon igen. Vill ju helst vara rätt klar när maken går på semester på fredag så vi kan vara lediga också och göra lite kul saker.

Kommentarer
Postat av: Helga

Åh, hjälp vad du är duktig!!!



Mysigt att ni också ska få träffas igen... man känner sig ju halv när alla är borta!!!

2009-07-07 @ 23:48:10
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: mammakero

Även om man vill göra saker och ting, särskilt en sån här sak, så kan man ju inte säja något annat än att det är roligare om man är lite fler än en...!

Det blir säkert jättefint, har du sedan lust, så ta och lägg ut lite bilder när du är klar! Jag blir så nyfiken!

2009-07-08 @ 06:20:25
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mickis

Men du får se det positivt.. det är ändå inte något strand väder & då kan du ju lika gärna spackla.. Jag tycker du e duktig ;)



Kör hårt..



Kram

2009-07-08 @ 08:28:45
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0