Måleri och SM

Var på målarkurs hela helgen. Det var kul men inte riktigt som jag tänkt mig. Vi lärde oss lite principer och jag får väl försöka tänka på dom när jag målar hos M i fortsättningen. Kan bli bra, har fått lite nya idéer. Att den här sortens måleri inte heller prioriterar motivet uppskattas. Jag kan inte ens rita en streckgubbe, däremot gillar jag färg.

Maken kom hem från bågskytte-SM med en guldmedalj i lag. Han tyckte att familjen kunde ha varit lite mer entusiastiska och visst, det var ju jätteroligt för honom/dom.
 
Dags för äldsta dotterns premiär idag. Hon har varit så nervös att hon knappt kunnat sova men nu verkar det ha lugnat ner sig lite. Och jag vet att hon kommer göra en kanonföreställning!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad det låter kul med målarkurs!

2008-03-17 @ 06:07:11
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: helga

Målarkurs låter roligt! Guldmedalj i SM - grattis till din make!

2008-03-17 @ 08:34:17
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0